Home » Blog » Media » Marketing de conţinut

Marketing de conţinut

postat în: Media 0

Avalanșa actuală de conținut este o problemă reală pentru marketing. Oamenii sunt obosiți de multitudinea de conținut la care sunt expuși și au început să îl selecteze. În același timp, specialiștii în marketing au obosit să investească timp și energie în crearea de conținut, în condițiile în care acesta a devenit nerentabil.

IT & C, Volumul 1, Numărul 1, Septembrie 2022, pp. 60-62
ISSN 2821 – 8469, ISSN – L 2821 – 8469, DOI: 10.58679/IT68326
URL: https://www.internetmobile.ro/marketing-de-continut/

Marketing de conţinut

Follow Nicolae Sfetcu:
Asociat şi manager MultiMedia SRL și editura MultiMedia Publishing. Partener cu MultiMedia în mai multe proiecte de cercetare-dezvoltare la nivel naţional şi european Coordonator de proiect European Teleworking Development Romania (ETD) Membru al Clubului Rotary București Atheneum Cofondator şi fost preşedinte al Filialei Mehedinţi al Asociaţiei Române pentru Industrie Electronica şi Software Oltenia Iniţiator, cofondator şi preşedinte al Asociaţiei Române pentru Telelucru şi Teleactivităţi Membru al Internet Society Cofondator şi fost preşedinte al Filialei Mehedinţi a Asociaţiei Generale a Inginerilor din România Inginer fizician - Licenţiat în Științe, specialitatea Fizică nucleară. Master în Filosofie. Cercetător - Academia Română - Comitetul Român de Istoria și Filosofia Științei și Tehnicii (CRIFST), Divizia de Istoria Științei (DIS) ORCID: 0000-0002-0162-9973

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *